Pasitempti verčia slapti pirkėjai
Pastaruoju metu vis dažniau klientų aptarnavimo kokybę prekybininkai gerina darbuotojus tikrindami šiems to nežinant.
Dar prieš keletą metų šalies gyventojai aptarnavimo kokybę gerokai kritikavo. 2011 metais įmonės Rinkos tyrimų centro atlikto tyrimo duomenimis, per 67 proc. respondentų nenorėjo sutikti, kad daugumoje parduotuvių klientai yra tinkamai aptarnaujami. Aptarnavimo kokybė tenkino tik mažą dalį respondentų (10,9 proc.).
Norėdamos objektyviai įvertinti klientų aptarnavimo kokybę ir ją pagerinti įmonės periodiškai naudojasi vadinamaisiais slaptais pirkėjais. Pastaruoju metu ir ypač pastarąjį mėnesį toks metodas tapo itin populiarus. Tai pažymėjo įmonės “Personalo valdymo sistemos” vadovė Sonata Jasėnaitė.
Daugiau informacijos: https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekonomika/pasitempti-vercia-slapti-pirkejai/154916