Mes siūlome jūsų įmonės personalo dokumentų auditą ir personalo dokumentų administravimo paslaugas:

  1. Personalo dokumentų auditas: įvertinimas ir rekomendacijos.
  2. Personalo dokumentacijos tvarkymas:
  3. Darbuotojų priėmimas į darbą: prašymas, įsakymas, darbo sutarties paruošimas ir kiti dokumentai, asmens kortelės užpildymas, darbo sutarčių registrų žurnalo pildymas, supažindinimas su vidaus tvarkos taisyklėmis.
  4. Darbuotojų atleidimas iš darbo: darbo sutarties nutraukimas, prašymas, įsakymas, darbo sutarčių registrų žurnalo pildymas.
  5. Darbuotojų asmens bylų administravimas ir archyvavimas.
  6. Atostogų grafiko sudarymas ir atostogų dienų likučių valdymas.
  7. Personalo veiklos įsakymų ruošimas.
  8. Ataskaitų ruošimas apie darbuotojų kaitą ir statistinius duomenis pagal poreikį.
  9. Pareiginių instrukcijų ruošimas.
  10. Konsultavimas LR Darbo kodekso klausimais.

Nauda jums:

  • Sutaupote personalo vadybininkės arba buhalterės darbo laiką / etatą.
  • Gaunate profesionalią paslaugą ir šiuolaikišką dokumentų valdymą.
  • Sužinote naujausius darbo teisės ir LR DK pakeitimus.